רישיון לסירה עוצמה ב

 

-ב רישיון לסירה עוצמה ב

רישיון סירה עוצמה ב משיט 13

תנאי קבלה

רישיון משיט לסירה עוצמה ב משיט 13

מתאים לכל אדם בעל וותק של שנה עם רישיון משיט 12

מהלך הקורס

.מהרגע שנרשמת לקורס ועד שאתה מקבל את הרישיון אנחנו איתך

הקורס כולל 5 מפגשים, בהם נלמד את כל החומר העיוני למבחן התאוריה

.נתרגל מבחני דוגמא זהים 1 ל 1 למבחני התאוריה של רספ”ן

.ברגע שאתה מוכן פיקס נגיש אותך לתאוריה

.הקורסים מתבצעים באשדוד

לאחר שעברת את התאוריה תגיע אלינו לאימונים מעשיים

על סירה עוצמה ב ונגיש אותך לטסט מעשי

עלויות
מחיר הקורס – 2500 ש”ח

עד קבלת הרישיון ללא תוספת תשלום על שיעורים

אגרות לרספ”ן עבור בחינות

מבחן תאוריה לסירה עוצמה ב – 203 ש”ח

מבחן מעשי לסירה עוצמה ב – 341 ש”ח

צור קשר דפים פנימיים קורסים

ajax_loader רישיון לסירה עוצמה ב


-משיט-פוסידון-עוצמה-ב רישיון לסירה עוצמה ב 

בדיקת תוצאות תאוריה למשיט 13 עוצמה ב




לפני שנרשמים לקורס לקבלת רישיון משיט 13

הרבה ישראלים אשר מחזיקים ברישיון שיט מעוניינים לשדרג את הרישיון שברשותם והצעד המתבקש מבחינתם הוא השלמת לימודים לקבלת רישיון משיט 13, סירה מהירה (עוצמה ב’).

מאחר ומדובר על רישיון מורכב יותר, ישנן גם דרישות נוספות למי שמעוניין להוציאו. קודם כל, בניגוד לרישיונות אחרים שניתן להוציא בגילאים 16 ו/או 17, רישיון משיט 13 אפשר להוציא רק מגיל 18 ומעלה, וכן נדרש ניסיון של שנה שלמה (לפחות) על סירה עוצמה א’.

בנוסף לשתי דרישות אלה עליכם למלא גם את הטופס הרפואי הנדרש, ולהשלים לימודים עיוניים ומעשיים, לרבות מבחנים מתאימים כמובן, כפי שנהוג בכל רישיון שהוא, לכל כלי רכב באשר הוא.

לומדים מכונאות, ניווט וימאות

הדרישה הבסיסית ביותר לקראת קבלת הרישיון היא הדרישה לקיומו של מבחן תיאורטי, וקבלת ציון עובר במבחן זה.

מאחר ומדובר ברישיון מורכב יותר, גם הלימודים העיוניים קצת יותר מורכבים וכוללים רשימה ארוכה יותר של נושאים, בהם: ניווט, שימוש ברדיו-קשר, היכרות עם האמנה הבינלאומית למניעת התנגשויות בים, שימוש ב-GPS ובמד עומק, ניווט באמצעות מצפנים שונים, וכן נושאים כמו מכונאות, ימאות, מטאורולוגיה, בטיחות אש ועזרה ראשונה. לאחר שתלמדו את החומר היטב תגשו למבחן העיוני, שאורכו כשעה וחצי.

במהלך הזמן הזה תידרשו להשיב לשאלון ובו 50 שאלות, ואם תלמדו היטב מראש אין כל סיבה שתכשלו. אם בכל זאת תצטרכו לעבור את המבחן פעם נוספת תוכלו ללמוד אליו שוב, לזהות נקודות בעייתיות עם המדריך המנוסה שלכם, ולחזור על המבחן.

לומדים לתמרן את הסירה

אין ספק שישנה חשיבות רבה ללימודים התיאורטיים אבל אם נהיה כנים, מה שיעזור לכם עוד יותר כשתהיו בלב ים, זה להכיר את הסירה עצמה, את חוקי הדרך ואת הדרך לתפעל את הסירה בתוכם. אם כן, במסגרת הלימודים המעשיים שלכם תלמדו את הנושאים האלה בדיוק.

תלמדו את החוקים ותדעו איך לתמרן בים בהתאם לחוקים הללו, איך לגשת לרציפים ולמצופים מנקודות ציון שונות, תלמדו את עקרונות העגינה ואיך לקשור חבלים, ועוד שלל נושאים שיעזרו לכם להגן על עצמכם ועל כל מי שאתכם כשתהיו בלב הים. זה חשוב לא רק למבחן המעשי שעליכם לעבור, אלא כדי שיהיו לכם את כל הכלים הדרושים.

תוך כמה זמן יהיה בידכם הרישיון?

השאלה כמה זמן זה יקח תלויה בעיקר בכם. עם קבלת ההחלטה על הרישום ללימודי רישיון משיט 13 תצטרפו לקורס שמובל על ידי מדריך מנוסה ובעל ידע רב. המדריך יתן לכם את כל הידע שאתם צריכים לקראת המבחן העיוני, ואיתו גם תוכלו לתרגל את החומר היטב.

לאחר מכן תלמדו גם את תפעול הסירה ותתרגלו את הצעדים השונים היטב, כדי שתהיו ערוכים ומוכנים למבחן המעשי, וכדי שתוכלו לעבור אותו בהצלחה רבה.

 

[/two_thirds_column]
 
[/row]

 

[/chapter]

רישיון לסירה עוצמה ב – משיט 13

דבר איתנו
Skip to content