צילומי טראש על יאכטה

 

 צילומי טראש על יאכטה

צילומי טראש דה דרס

אחד הטרנדים היותר פופולריים בשנים האחרונות בקרב זוגות בדרך לחופה הוא צילומי טראש דה דרס

 במסגרתו זוגות מצטלמים בחליפת חתן ושמלת כלה בסיטואציות לא אופייניות לצילומי חתונה “רגילים”

  כאשר התמונות כוללות לוקיישנים מהפנטים  שצלם טוב יעזור לזוגות הטריים לשבור שגרה

צילומי “טראש דה דרס” על יאכטה יכולים להיות מאוד מגניבים

כשלרוב התוצאה הסופית כוללת תמונות מהפנטות מיוחדות מקוריות ויצירתיות

שללא ספק יכולות לשדרג את אלבום החתונה.

להזמנות:

050-3355537

instagram-btn צילומי טראש על יאכטה
צור קשר דפים פנימיים קורסים

ajax_loader צילומי טראש על יאכטה

צילום חתן וכלה – רעיונות לגיוון

אם יש נושא אחד שתמיד מעורר שאלות, תהיות ואפילו חיכוכים, הוא הבחירה בלוקיישן המתאים לצילומי חתן כלה. נדמה שיש כמה מקומות נדושים שמככבים במרבית הצילומים שראיתם לאורך השנים (הכותל המערבי או הנמל ביפו למשל), ואם אתם רוצים לשנות ולחדש, אתם יכולים לבחור בלוקיישן מיוחד שבו תוכלו להשתולל קצת יותר ולהפיק תמונות יצירתיות, שונות והרבה יותר אישיות. צילום חתן על יאכטה הוא מה שאתם מחפשים ולמעשה במסגרת השיוט שלכם על גבי היאכטה תוכלו לבחור פינות שונות ביאכטה, לשחזר סצנות מרגשות מסרטים כמו טיטאניק ואם תרצו לגוון ולהיות מקוריים יותר תוכלו להרשות לעצמם להשתטות. והרי אין תמונות מדליקות ומיוחדות יותר מאשר תמונות שבהן אתם מרשים לעצמכם לעשות כל מה שרק תרצו.

בלב הים או במרינה

כאשר אתם שוקלים את האפשרות של צילום חתן כלה על יאכטה חשוב שתדעו שיש לכם מגוון אפשרויות. למשל, אתם יכולים לבחור במרינה עצמה כלוקיישן אטרקטיבי לצילום, מה שמבטיח לכם רקע שונה ותפאורה ייחודית כמעט בכל תמונה. זאת משום שלצד דמויותיכם בשמלה הלבנה ובחליפה המעונבת יככבו גם יאכטות יוקרתיות, ים כחול, שמש זורחת, שמים בהירים ויפים, מגדלי יוקרה, בתי קפה ומסעדות מפנקות, מתחם קניות גדול ועוד שלל אטרקציות שיהפכו את התמונות לייחודיות באמת. לחלופין, צילום בלב הים יאפשר לכם לכאורה תפאורה אחת אחידה (ים כחול ושמש זורחת) אבל יאכטה מפנקת כוללת פינות רבות שבהן תוכלו לתפוס זוויות צילום מדליקות, בין אם לצד ההגה, בירכתי הספינה או בפינות השיזוף המשקיפות אל הים. זה הזמן שלכם להתנסות, או לפחות להעמיד פנים שאתם מנסים (ואפילו מצליחים).

למה כדאי לשלב יאכטה בצילומים?

אין ספק שצילום חתן כלה על יאכטה הוא מיוחד מאוד ושונה, בוודאי לעומת לא מעט תמונות חתונה אחרות שאולי ראיתם אצל חברים ואצל בני משפחה. אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו תמונות איכותיות מאוד ומרהיבות ביופיין, ואם יש לכם בכל זאת התלבטות חשוב שתזכרו שיאכטה מובלת על ידי סקיפר מנוסה, מיומן, מקצועי ובעיקר – מוסמך. המשמעות היא שלאורך כל הדרך תהיו בידיים טובות, מה שיבטיח לכם מינימום הפתעות ומקסימום ניצול יעיל של הזמן ושל הנוף עוצר הנשימה שמקיף אתכם. הליווי האישי הזה הוא חשוב מאוד גם במסגרת ההכנות לצילומים וגם בעת השיט, שכן זהו האדם שיוכל לספק לכם את הצרכים הלוגיסטיים הנדרשים, להשיב לכל שאלה וגם להרגיע אתכם בכל מה שקשור לשיט ולצילומים על גבי היאכטה. לכם נשאר רק לבחור צלם מקצועי (ועדיף שיהיה זה צלם שאינו סובל ממחלות ים) ולצאת לדרך. האלבום שלכם יהיה מיוחד במינו, על זה אין עוררין.

[/chapter]

Trash The Dress

Save The Date

דבר איתנו
Skip to content